A Városligeti Műjégpálya legutóbb a 2008–09-es téli szezonban üzemelt, a felújítást tavaly november elején fejezték be. A nagyközönség számára december 16-án nyitották meg, majd 2012. január 1. és 9. között itt rendezték meg a hosszúpályás gyorskorcsolya-Eb-t. A vezérigazgató tájékoztatása szerint a nagypályát március 4-éig szerették volna üzemeltetni, de az enyhe időjárás miatt február 28-án be kellett zárniuk. Jelenleg csak a jégkorongpálya üzemel, ahol korcsolyázni is lehet.
A nagypálya összesen 66 napig volt nyitva; decemberben 42,6 ezer, január–februárban 67,2 ezer látogatója volt. Bartha László jelezte: ez nagyságrendileg megegyezik a korábbi évek látogatottsági adataival.
Az intézmény 130 millió 770 ezer forintos jegybevétellel zárt, ugyanakkor jelentősen megnőttek az üzemelési kiadások is: a havi villanyszámla 20–30 millió forint, a fűtési költség havi 3–4 millió forint volt. A vezérigazgató ugyanakkor úgy véli: ha minden működik már a műjégpályán, akkor az egyéb bevételekkel – reklámok, rendezvények bevételeivel – együtt reális elvárás lesz a nullszaldós üzemelés.
Bartha László kitért arra is, hogy a létesítmény jelenleg is biztonságosan használható. A felújítás kapcsán elsősorban műemléki, esztétikai hiányosságok vannak még, valamint hátra van egyes gyengeáramú rendszerek beüzemelése, amelyek a színvonalasabb kiszolgálást, gazdaságosabb üzemelést segítik. Megjegyezte: jelenleg is tart a befejezéshez szükséges közbeszerzési eljárások előkészítése és a felszámolás alatt lévő kivitelezővel való elszámolás.
A műjégpálya rekonstrukciója során elvégezték a műemlék épület teljes felújítását, a bejárati csarnok például az 1926-os állapotot tükrözi aranyozott oszlopaival és korlátjaival. Az épületben a jégkészítéssel, az épületgépészettel és a gyengeáramú rendszerekkel kapcsolatban a legmodernebb technológiát építették ki. A pálya alatt több mint 210 kilométernyi cső húzódik, ez biztosítja Európa legnagyobb összefüggő jégfelületét.
A sportolásra alkalmas terület 15 százalékkal nagyobb a korábbinál. A létesítmény egyszerre nagyjából négyezer látogatót tud kiszolgálni, de egy erősebb hétvégén napi tízezer ember is megfordulhat a pályán. A rekonstrukció 4,7 milliárd forintba került, amelynek kétharmada uniós támogatás.
Egy belépő hétköznap 1000, hétvégén 1300 forintba kerül, de van nagycsaládos-, iskolás-, illetve nyugdíjaskedvezmény is.

Hivatalos titkosszolgálati vizsgálat indult Magyar Péter ukrán kapcsolatai miatt