Már a lakáson belül is mobilon csevegnek a britek

Nem csak a férfiakat vonzzák digitális felszereléseket az Egyesült Királyságban, a nők fejenként 1,38 millió forint értékű technológiai eszköz birtokosai.

KZ
2013. 02. 20. 13:50
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Halifax Insurance biztosítótársaság Digital Home Index nevű vizsgálata szerint – amelynek célja a brit háztartások által birtokolt digitális távközlési eszközök állományának és használati módjának felmérése volt – a körkérdésbe bevontak 45 százaléka ismerte be, hogy képes mobilon, a Facebookon vagy a Twitter üzenőportálon, sőt emailben vagy SMS-ben kommunikálni a vele egy fedél alatt tartózkodó hozzátartozóival is, ha azok éppen a másik szobában vannak.

A felmérés során kérdezett 2500 brit felnőtt 73 százaléka bevallotta azt is, hogy nehezen tudná nélkülözni akár csak egy napra mobilját, laptopját vagy MP3-as lejátszóját. A vizsgálat szerint a britek negyede az ágyban, tíz százalékuk pedig még a fürdőszobában is rendszeresen ellenőrzi, hogy nem érkezett-e email- vagy SMS-üzenete, és kétszer annyian vannak azok, akik okostelefonjuk eltűnését bánnák a leginkább, mint azok, akiknek eljegyzési vagy esküvői gyűrűjük elvesztése okozná a legnagyobb bánatot.

A Halifax első ilyen jellegű felmérése kimutatta azt is, hogy a britek valósággal halmozzák a digitális használati tárgyakat. A nők fejenként átlagosan 4058 font, a férfiak 4294 font (1,38 millió, illetve 1,46 millió forint) értékű technológiai eszközt birtokolnak. A cég szakértőinek becslése szerint a „ma„ világra jött brit újszülöttek mindegyike hétéves koráig átlagosan egy évet, 80 éves koráig 18 évet tölt majd képernyővel ellátott eszközök nézésével.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.