Egy új Magyarország mutatkozik be

Vajon mit gondolnak a külföldiek Magyarországról? Mi vonzaná ide őket? Mit szeretünk benne mi magunk?

2013. 11. 01. 15:12
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A neves amerikai utazási magazin, a Condé Nast Traveler olvasói szerint például Budapest a második legjobb város a világon. A világ legnagyobb útikönyvkiadója, a Lonely Planet olvasói az A38 hajót választották a világ legjobb bárjának. A képzeletbeli dobogó legalsó fokára pedig a Szimpla Kert állhatott fel.

A National Geographic a világ tíz legszebb villamosvonala közé sorolta a pesti Duna-parton futó 2-es villamost.

A CNN Travel szerint a Központi Vásárcsarnok Európa legvonzóbb fedett piactere. A margitszigeti Palatinus Strandfürdőt is betette a legszebb szabadtéri medencéket számba vevő tízes listára a brit The Guardian.


A TripAdvisor a 2013-as TripIndex alapján a magyar fővárost a kiváló ár-érték arányt képviselő úti célok között tartja számon. A brit posta felmérése szerint pedig az európai városok közül 2013-ban Budapest lett a legjobb ár-érték arányú szolgáltatást nyújtó város a 25 vizsgált város közül.

A Magyar Turizmus Zrt. is igyekszik megfelelni azon képnek, amely manapság a hozzánk látogató külföldiekben kialakul. Többek között egy új imázsfilm is készült, amely egy egészen más Magyarországot mutat be. Mi ismerjük ezt a Magyarországot, de talán túlságosan is hozzászoktunk már, pedig igazán szép. A film itt tekinthető meg.

Az új filmhez új szlogen is dukál: „Think Hungary – More than expected” (Gondoljon Magyarországra – Több, mint amit várt).

A szlogen, a film kreatív ötlete és megvalósítása a HG360 Reklámügynökségtől származik. A megvalósításra több rendezői koncepció közül a jelenleg Barcelonában és Magyarországon élő és dolgozó, nemzetközileg is elismert magyar Kostil Danila és Kostil Luka fiatal rendezői testvérpáros újszerű, mai trendhez alkalmazkodó interpretációját választották.


A rendezői koncepciót az Antilope Kid formációban alkotó Linczényi Márk erre az alkalomra szerzett zenéje, valamint Berger Dalma énekesnő közreműködése teljesíti ki.


A film először a világ egyik legjelentősebb szakmai kiállításán, a 2013. november 4-én nyíló londoni World Travel Market (WTM) rendezvényen debütál: a magyar nemzeti standon találkozhat vele először a külföldi nagyközönség és a világ több mint 180 országából érkező utazási szakemberek.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.