A neves amerikai utazási magazin, a Condé Nast Traveler olvasói szerint például Budapest a második legjobb város a világon. A világ legnagyobb útikönyvkiadója, a Lonely Planet olvasói az A38 hajót választották a világ legjobb bárjának. A képzeletbeli dobogó legalsó fokára pedig a Szimpla Kert állhatott fel.
A National Geographic a világ tíz legszebb villamosvonala közé sorolta a pesti Duna-parton futó 2-es villamost.
A CNN Travel szerint a Központi Vásárcsarnok Európa legvonzóbb fedett piactere. A margitszigeti Palatinus Strandfürdőt is betette a legszebb szabadtéri medencéket számba vevő tízes listára a brit The Guardian.
A TripAdvisor a 2013-as TripIndex alapján a magyar fővárost a kiváló ár-érték arányt képviselő úti célok között tartja számon. A brit posta felmérése szerint pedig az európai városok közül 2013-ban Budapest lett a legjobb ár-érték arányú szolgáltatást nyújtó város a 25 vizsgált város közül.
A Magyar Turizmus Zrt. is igyekszik megfelelni azon képnek, amely manapság a hozzánk látogató külföldiekben kialakul. Többek között egy új imázsfilm is készült, amely egy egészen más Magyarországot mutat be. Mi ismerjük ezt a Magyarországot, de talán túlságosan is hozzászoktunk már, pedig igazán szép. A film itt tekinthető meg.
Az új filmhez új szlogen is dukál: „Think Hungary – More than expected” (Gondoljon Magyarországra – Több, mint amit várt).
A szlogen, a film kreatív ötlete és megvalósítása a HG360 Reklámügynökségtől származik. A megvalósításra több rendezői koncepció közül a jelenleg Barcelonában és Magyarországon élő és dolgozó, nemzetközileg is elismert magyar Kostil Danila és Kostil Luka fiatal rendezői testvérpáros újszerű, mai trendhez alkalmazkodó interpretációját választották.
A rendezői koncepciót az Antilope Kid formációban alkotó Linczényi Márk erre az alkalomra szerzett zenéje, valamint Berger Dalma énekesnő közreműködése teljesíti ki.
A film először a világ egyik legjelentősebb szakmai kiállításán, a 2013. november 4-én nyíló londoni World Travel Market (WTM) rendezvényen debütál: a magyar nemzeti standon találkozhat vele először a külföldi nagyközönség és a világ több mint 180 országából érkező utazási szakemberek.