2,4 milliót vitt haza a világ legviccesebb embere

Egy finn humorista nyerte a világ legviccesebb embere versenyt.

kn
2014. 10. 29. 9:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

„Az országok nem egymásnak tartoznak pénzzel, az országok a bankoknak tartoznak pénzzel. Márpedig ha az országok a bankoknak tartoznak, akkor bizony hülyék, ha fizetnek. Úgy értem, egy országnak hadserege van. Egy banknak négy pénztárosa és egy takarítónője” – mondta Ismo Leikola a verseny múlt heti középdöntőjében a hollywoodi Laugh Factory klubban, ahol neki sikerült a legjobban megnevettetnie a közönséget.

A finn humorista végül a múlt pénteki döntőben is diadalmaskodott és maga mögé utasítva a négy másik finalistát, elnyerte a világ legviccesebb emberének címét. Az első alkalommal megrendezett versenyt élőben közvetítették az interneten és a felhasználók szavazatai alapján alakult ki a versenyzők végső sorrendje.

Leikola több mint 158 ezer vokssal szerezte meg az első helyet, utána egy pakisztáni, egy francia, egy Egyesült Arab Emírségek-beli és egy spanyol komikus következett a sorban. Az est győztese 10 ezer dollárt (2,4 millió forint) és országos turnét nyert.

Az ötletgazda Jamie Masada, a Laugh Factory klubhálózat tulajdonosa minden évben szeretné megrendezni a versenyt. Mint elmondta, reméli, a rendezvény képes lesz megmutatni, hogy ha a különböző országokból érkező emberek együtt nevetnek, akkor félre tudják tenni a nézetkülönbségeket.

A versenyre több tucat humorista jelentkezett a világ különböző részeiből. Az internetes szavazók először a tíz középdöntőst, majd az öt döntőst választották ki a Laugh Factory-hálózat Las Vegas-i klubjában megrendezett végső összecsapás előtt.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.