A 857 kilométeres szakasz Kujcsou tartomány székhelyét és legnagyobb városát, Kujjangot köti össze Dél-Kína egyik legfontosabb gazdasági központjával, Kuangcsouval, Európában elterjedt nevén Kantonnal. A vasútvonalat a tervek szerint pénteken állítják üzembe.
A pálya Kujcsou tartomány jellegzetes karsztfelszínén át tekereg, amelyet a UNESCO 2007-ben világörökségi helyszínként ismert el. A síneket gyakran a föld alatt vezették, a vonatok a pálya teljes hosszának mintegy felét a 238 alagút valamelyikében teszik meg. A két leghosszabb alagút egyenként több mint 14 kilométer hosszú, kifúrásuk négy évet vett igénybe.
Az építő cég hat szabadalmat is benyújtott azzal a technológiával kapcsolatban, amellyel az alagutakon 250 kilométer per óra sebességgel áthaladó vonatok által okozott rezgéseket mérséklik.
Kínában működik a világ leghosszabb nagysebességű – legalább 200 km/h átlagsebességű – vasútvonal-hálózata, a pályák hossza jelenleg több mint 15 ezer kilométert tesz ki. Az önmagában leghosszabb, 2298 kilométeres nagysebességű vasútvonal is itt üzemel, Peking és Kanton között.