A kizárólag napenergiával működő repülő tíznapos várakozásra kényszerült Mianmarban, ahonnan a Kínában uralkodó kedvezőtlen időjárási körülmények miatt nem tudott továbbindulni.
Az út mostani szakasza 1375 kilométeres távot ölel fel, amit várhatóan 19 óra alatt teljesít a gép. A pilótafülkében ezúttal Bertrand Piccard foglal helyet. A napcellák egyikének meghibásodása miatt a repülő az amúgy rendelkezésre álló energia 98 százalékával gazdálkodhat. A technikai gondot nem tudták Mianmarban orvosolni, nem lehet ugyanis egyetlen cellát kicserélni, egyszerre nyolchoz kell hozzányúlni ahhoz, hogy elvégezzék a javítást. A meghibásodás miatt a meglévő energiát újra kell osztani az elemek között.
A Solar Impulse 2 helyi idő szerint éjfélkor landol a forgalmas csonkingi repülőtéren, amelyen a leszállás idejére leállítják a forgalmat. Piccard külön köszönetet mondott a kínai hatóságoknak a szívélyes együttműködésért. A gép Csonkingből Kelet-Kínába, Nancsingba repül tovább, majd az Egyesült Államok irányában nekivág a Csendes-óceánnak.
A Solar Impulse 2 március 9-én indult el Abu-Dzabiból 35 ezer kilométeres világ körüli útjára. A napelemes repülőgépet két másik hagyományos repülőgép – egy ATR–72-es és egy Iljusin–76-os – kíséri útján, ezek a gépek szállítják a szükséges berendezéseket és felszereléseket és a mintegy 70 fős kiszolgáló stábot.