A meglehetősen érdekes kampányra egy külön weboldalt is létrehoztak, ahol december 17-én és 18-án lehet jelentkezni.Összesen 18 ezer szerencsést sorsol majd ki a Kraft, akik ezután megkapják a cégtől a nekik járó 20 dollárnyi ajándékot, vagy pedig az éttermi számlájukon a más jellegű elfogyasztott sütemény után járó 20 dollárnyi visszatérítést.
A Kraftnak ez azért jó, mert így csökkenti a krémsajt iránti óriási keresletet és ezzel enyhülhet az irtózatos készlethiány, másrészt pedig remek reklámfogás is egyben, hiszen úgy is napirenden tartja a Philadelphiát, hogy nem lehet kapni.
Tavaly egyébként az ünnepek alatt 18 százalékkal ugrott meg a kereslet a krémsajt iránt, így érthető a vállalat aggodalma – derül ki a vg.hu cikkéből.
A cég beszállítója már múlt héten bejelentette, hogy akkora az alapanyaghiány, hogy időnként kénytelenek leállítani a gyártást. A New York-i bagelesek szintén készlethiányra panaszkodtak, pedig a krémsajt a szendvicseik egyik elengedhetetlen hozzávalója. A Kraft most jelentős forrásátcsoportosításokkal próbálja megoldani az ellátási hiányt és abban bíznak, hogy hamarosan lesz elég krémsajt minden vásárló számára.
Az eredeti cikk ITT érhető el.
Borítókép: Illusztráció (Fotó: Unsplash)