Kádár Tamás, a Sziget, a Balaton Sound és a Telekom Volt nagyfesztiválokat rendező Sziget Szervezőiroda cégvezetője a közleményben hangsúlyozta, hogy számukra a Telekom Volt Fesztivál igazi „love brand”, a hazai fesztiválpiac jelentős rendezvénye. Hozzátette,
nekünk is szívügyünk, azonban már az idei soproni fesztivál is csak jelentős költségmegszorításokkal tudott létrejönni, a bizonytalan gazdasági helyzetben pedig jelenleg nincs lehetőségünk a Voltot olyan színvonalon megszervezni, ahogy azt a közönség korábban megszokta.
A szervezők a közleményben kiemelték, bíznak abban, hogy a gazdasági környezet javulásával újra megtölthetik a soproni Lővéreket.
A közleményben idézik Farkas Cipriánt, Sopron város polgármesterét, aki közölte, hogy tudomásul veszik a szervezők döntését. Hangsúlyozta, hogy Sopron városa mindig is szeretettel és támogatóan fogadta be a rendezvényt, és bíznak abban, hogy a nehezebb időszak elmúltával ismét otthont adhatnak ennek a nagy múltú és sokak által várt fesztiválnak.
Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és kommunikációs igazgatója a dokumentumban úgy fogalmazott, hogy több mint tíz éve főszponzorai a fesztiválnak, és nehéz elképzelni a következő nyarat Telekom Volt fesztivál nélkül, de megértik a szervezők döntését. Hozzátette, a következő hónapokban azon dolgoznak majd, hogy valahogyan betöltsék azt az űrt, amit ebben az időszakban az elmaradó fesztivál okoz – áll a közleményben.
Borítókép: Fesztiválozók a soproni Volt fesztivál nyitónapján 2022. június 21-én. (Fotó: MTI/Vasvári Tamás)