Egy független gyorsétteremlánc plakátokon hirdeti magát és hamburgerét. A kampányban a saját termékét hasonlítja össze a nemzetközi multiknál kapható hamburgerekkel, manipuláció és csúsztatás nélkül, önnönmagában ábrázolva a két terméket. Negatív reklám, vagy csak a tények szembesítése a vásárlóval? A tulajdonos szerint nem sért törvényt azzal, hogy a tények alapján hasonlítja össze a két terméket, de a multi ennek ellenére jogi lépéseket fontolgat.
Hamburgeréért perelnék a vállalkozót a multik
Hamburgerper a fővárosban: egy hazai kézben lévő vállalkozás nem csinált mást, mint a maga hamburgere mellé tette a multiét egy óriásplakáton.
2012. 10. 12. 10:55
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!