A kétévente megrendezett szakkiállítás a francia piac mellett a világ teljes élelmiszerexport-piacáról is szól. A rendezvényen idén a fogyasztói trendek szerinti sikertermékekre és újdonságokra fókuszál, több mint 6300 kiállítóval, várhatóan több mint 150 000 látogatóval, a világ mintegy 200 országát bevonva.
A magyar közösségi bemutató három helyszínen található: a legnagyobb, általános tematikájú standon a delikátesz és kézműves termékek mellett többféle méz, édesipari termékek, magvak, sajtok, pulyka- és húskészítmények, zöldség-gyümölcs konzervek, ételízesítők, bébiételek, alkoholos italok, prémiumminőségű ásványvíz és az egészséges életmódba illeszthető termékek lesznek kiállítva, sőt még tofukészítmények is szerepelnek a kínálatban.
Az érdeklődőket a kóstoltatás mellett új, francia nyelvű gasztronómiai kiadvánnyal is várják majd. A fagyasztott élelmiszerek szekciójában négy gyártó állít ki fogyasztásra kész és tovább feldolgozandó mélyhűtött termékeket.
A Földművelésügyi Minisztérium széles körű marketingprogrammal támogatja a magyar sertéshús és húskészítmények piacra jutását, aminek keretében három magyar hús- és húskészítmény-exportőr jutott bemutatkozási lehetőséghez a Sial hússzekciójában.
A legutóbbi rendezvényen, 2012-ben több mint 100 ország mintegy 6000 kiállítója mutatkozott be, ezek 84 százaléka külföldi volt. A 150 258 látogató 63 százaléka érkezett külföldről.
A magyar kiállítók is számítanak a többi uniós országból érkező látogatóra, s hívnak partnereket Kelet-Európából és az arab térségből is.