Magyar élelmiszerek a párizsi szakkiállításon

A Magyar Turizmus (MT) Zrt. összesen 259 négyzetméter területen, 28 kiállító termékeivel jelenik meg.

KSZ
2014. 10. 18. 15:32
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A kétévente megrendezett szakkiállítás a francia piac mellett a világ teljes élelmiszerexport-piacáról is szól. A rendezvényen idén a fogyasztói trendek szerinti sikertermékekre és újdonságokra fókuszál, több mint 6300 kiállítóval, várhatóan több mint 150 000 látogatóval, a világ mintegy 200 országát bevonva.

A magyar közösségi bemutató három helyszínen található: a legnagyobb, általános tematikájú standon a delikátesz és kézműves termékek mellett többféle méz, édesipari termékek, magvak, sajtok, pulyka- és húskészítmények, zöldség-gyümölcs konzervek, ételízesítők, bébiételek, alkoholos italok, prémiumminőségű ásványvíz és az egészséges életmódba illeszthető termékek lesznek kiállítva, sőt még tofukészítmények is szerepelnek a kínálatban.

Az érdeklődőket a kóstoltatás mellett új, francia nyelvű gasztronómiai kiadvánnyal is várják majd. A fagyasztott élelmiszerek szekciójában négy gyártó állít ki fogyasztásra kész és tovább feldolgozandó mélyhűtött termékeket.

A Földművelésügyi Minisztérium széles körű marketingprogrammal támogatja a magyar sertéshús és húskészítmények piacra jutását, aminek keretében három magyar hús- és húskészítmény-exportőr jutott bemutatkozási lehetőséghez a Sial hússzekciójában.

A legutóbbi rendezvényen, 2012-ben több mint 100 ország mintegy 6000 kiállítója mutatkozott be, ezek 84 százaléka külföldi volt. A 150 258 látogató 63 százaléka érkezett külföldről.

A magyar kiállítók is számítanak a többi uniós országból érkező látogatóra, s hívnak partnereket Kelet-Európából és az arab térségből is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.