A kimutatás szerint az angol klub nem sokkal, de maga mögé utasítja a két spanyol óriást, ezzel a legértékesebb márkanév a labdarúgás világában. A lista második helyén néhány százalékkal lemaradva a Barcelona áll, a Real Madrid a dobogó harmadik helyén található.
Az említett csapatok után a Bayern München, a Chelsea és az Arsenal következik, de a tanulmány megemlíti, hogy utóbbi két angol klub folyamatosan süllyedő tendenciát mutat.
A United értékesebb mint a Real és a Barca
A Brand Finance tanulmányai szerint nem a Barcelona vagy a Real Madrid a legértékesebb márkanév a labdarúgás világában, hanem a Manchester United.
2012. 02. 02. 9:20
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!