A United értékesebb mint a Real és a Barca

A Brand Finance tanulmányai szerint nem a Barcelona vagy a Real Madrid a legértékesebb márkanév a labdarúgás világában, hanem a Manchester United.

FFT
2012. 02. 02. 9:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A kimutatás szerint az angol klub nem sokkal, de maga mögé utasítja a két spanyol óriást, ezzel a legértékesebb márkanév a labdarúgás világában. A lista második helyén néhány százalékkal lemaradva a Barcelona áll, a Real Madrid a dobogó harmadik helyén található.

Az említett csapatok után a Bayern München, a Chelsea és az Arsenal következik, de a tanulmány megemlíti, hogy utóbbi két angol klub folyamatosan süllyedő tendenciát mutat.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.