„A sör és futball összekapcsolódik. Ez az első a sajátmárkás termékek közül, a közeljövőben jön a kávé, ásványvíz, energiaital és mások” – mondta Dudás Hunor, a DVTK-t működtető Diógyőr FC Kft. ügyvezető igazgatója.
Az anyagi háttérről annyit árult el a klubvezető, hogy a hivatalos honlapon külön számláló mutatja a DVTK márkatermékekből származó bevételt, amit a szurkolókra, a stadion komfortosabbá tételére költ a DVTK.
„A DVTK-sör jó minőségű és népszerű ízvilágú termék, amely széles tömegeket céloz meg. Az elérhető ár árusítóhelyenként változik, de hozzávetőlegesen 150 forintot jelent. A Videoton elleni mérkőzésen már megkóstolhatják a szurkolók a csapolt sört a Diósgyőri Stadionban” – mondta el a Dreher marketingigazgatója, Kerekes Péter.
fotó: Zsolt Lengyel Photography
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!