180 milliót bukott Ronaldinho

Az egykori brazil aranylabdás busás anyagi haszontól esett el, mert arcképe nemrég a Pepsi egyik üveges termékén jelent meg.

FFT
2012. 07. 10. 8:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ronaldinho az elmúlt hónapokban a Coca-Cola reklámarcaként vállalt szerepet, amiért évi 750 ezer dollárt (megközelítőleg 180 millió forintot) kapott. Most azonban elveszítette ezt az összeget, a cég ugyanis megharagudott a játékosra, amiért június negyedikén a rivális Pepsit népszerűsítette.

A Coca-Cola később közleményt adott ki, amelyben azt emelték ki, hogy Ronaldinho valóban megszegte a szerződést, ám ez csak egy csepp volt a pohárban: „Az a tény, hogy a játékos egy Pepsi üvegén jelent meg egy csepp volt a pohárban, természetesen azonban nem ez volt az egyetlen indíték” – magyarázta a cég marketingfelelőse, aki hozzátette, hogy Ronaldinho mostanság nem viselkedett sportemberként, és nevéhez általában csak negatív híreket kapcsoltak – nos, ezzel lett valójában teli a pohár.

Az egykori Barca-sztár egyébként csak 2011 november óta volt a Coca-Cola reklámarca, azaz gyakorlatilag egy évet sem tudott kitölteni szerződéséből.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.