Ronaldinho az elmúlt hónapokban a Coca-Cola reklámarcaként vállalt szerepet, amiért évi 750 ezer dollárt (megközelítőleg 180 millió forintot) kapott. Most azonban elveszítette ezt az összeget, a cég ugyanis megharagudott a játékosra, amiért június negyedikén a rivális Pepsit népszerűsítette.
A Coca-Cola később közleményt adott ki, amelyben azt emelték ki, hogy Ronaldinho valóban megszegte a szerződést, ám ez csak egy csepp volt a pohárban: „Az a tény, hogy a játékos egy Pepsi üvegén jelent meg egy csepp volt a pohárban, természetesen azonban nem ez volt az egyetlen indíték” – magyarázta a cég marketingfelelőse, aki hozzátette, hogy Ronaldinho mostanság nem viselkedett sportemberként, és nevéhez általában csak negatív híreket kapcsoltak – nos, ezzel lett valójában teli a pohár.
Az egykori Barca-sztár egyébként csak 2011 november óta volt a Coca-Cola reklámarca, azaz gyakorlatilag egy évet sem tudott kitölteni szerződéséből.