Magyarok fejlesztik a „futball Facebookját”

A Sportwavez nevű oldal készítői egy lépésre vannak attól, hogy a hazai megjelenéssel együtt nemzetközi szinten is bemutassák fejlesztésüket – beszavazhatjuk őket a Webit Congress 2012 startup versenyének döntőjébe.

FFT
2012. 08. 09. 8:05
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Magyar fiatalok, akik a futball kapcsán lehetnek híresek – ez most az online világban (is) megvalósulhat. Egy hazai fejlesztőcsapatnak komoly esélye van, hogy bejusson Európa és Közel-Kelet legnagyobb digitális konferenciája, a Webit Congress 2012 startup (vagyis kezdő, de egyedi és értékes ötlettel rendelkező informatikai vállalkozás) versenyének döntőjébe. A szervezők 503 jelentkező közül a legjobb 49 koncepció közé választották a jelenleg kialakítás alatt álló Sportwavezt.

Az első rostán sikerrel túljutó csapatok közül 18 közvetlenül a döntőbe került, további három helyet közönségszavazattal dönthetünk el.

 

 

De mi az a Sportwavez?

A magyar szurkolók és sportszeretők már sokszor megmutatták, hogy a siker érdekében képesek vagyunk összefogni. Most néhány kattintással támogathatjuk a Sportwavez fejlesztőit. Ehhez nem kell mást tenni, mint legkésőbb augusztus 15-ig leadni szavazatunkat a http://webitexpo.com/en/webit/2012/startup.html/41 címen (itt a „Vote now on facebook” gombra kattintva néhány másodperc alatt végigjutunk a procedúrán).

Az októberi döntőbe jutás azt jelentené, hogy a koncepciót az ötletgazdák személyesen prezentálhatják az informatika és a befektetői oldal 6000 nagyágyúja előtt az Isztambulban megrendezésre kerülő Webiten. Futballnyelven: ez picit több, mint egy próbajáték a Barcelonánál.

Egy szavazattal Te is a siker részese lehetsz!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.