A lap keddi számában megjegyzi, hogy február végén az Erzsébet-utalványcsalád elfogadóhelyi hálózata több mint 40 ezer pontra bővült. „Az Erzsébet-utalványok értékesítésének és beváltásának aránya jelenleg közel 80 százalék. Az Erzsébet-utalványcsalád új tagjainak fogadtatása is pozitív a piacon. Közel 3000 új megrendelőt köszönthettünk az első két hónapban, eddigi tapasztalataink szerint új utalványaink kedveltek a munkavállalók és a munkaadók körében” – közölte a lappal a Nemzeti Üdülési Szolgálat (NÜSZ) Kft.
A forgalmazásból származó eredmény kizárólag szociális üdültetési célokra, ezzel összefüggő szolgáltatásokra és egyéb szociális programokra, azaz az Erzsébet-programra használható fel. „2012-ben közel 90 milliárd forint értékben került forgalomba Erzsébet-utalvány” – tudatta a lappal a NÜSZ. A cégeknek áfával együtt 2,5 százalékos kezelési költséget kellett kifizetniük. Csak ebből 2,4 milliárd forint bevétele volt a NÜSZ-nek, nem számolva a beváltáskor levont hatszázalékos jutalékot.
Emlékeztetnek rá, hogy az Erzsébet-utalvány lassan konkurens nélkül marad, hiszen a Le Chéque Déjeuner Kft. 15 év után nemrég függesztette fel magyarországi értékesítési tevékenységét. A francia cég étkezési utalványait május 31-éig lehet felhasználni.