Csaknem 2500 teherszállító gépre lehet szükség

A Boeing regionális igazgatója a Flightglobal cikke szerint azt mondta, hogy 2011 közepe óta stagnál az árufuvarozás.

NT
2014. 02. 21. 7:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az amerikai gyártó piackutatása azt mutatja, hogy a 2300 repülőből 850 új építésű, a többi viszont utasszállítóból átalakított lehet, ezért új programot indítanak a 737 Next Generation keskenytörzsű és a 777-200-as szélestörzsű gépeik teherszállítóvá alakítására.

Jim Edgar, a Boeing regionális igazgatója a Flightglobal cikke szerint azt mondta, hogy 2011 közepe óta stagnál az árufuvarozás, bár 2013-ban némi javulás mutatkozott, 1–1,5 százalékos emelkedést várnak. Várakozásai szerint a csendes-óceáni térség a többivel együtt fejlődésnek indul, és meg is haladja a régió bővülésének mértéke az átlagos szintet.

Kiemelte a kínai légi fuvarozókat, amelyek szintén nagyobb mértékű növekedésre számíthatnak piaci kapcsolataik miatt, és a belpiac növekedése is kedvezően befolyásolhatja a növekedési adatokat.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.