Esztergomból indul világhódításra a Suzuki

A japán gyártó hazánkból kacsintgat Európán túlra, Afrikát és Közép-Amerikát is bevennék.

LM
2014. 04. 29. 10:58
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az esztergomi Suzuki-gyár termékeinek meghatározó része exportra készül, de ennek mindössze 2 százalékát teszik ki az Európán kívüli piacok. Ezért a cég terveiben az szerepel, hogy a jelenlegi 48-ról 100-ra emeli azoknak az országoknak a számát, ahová exportálja a magyar Suzukikat, és Európán kívüli terjeszkedésre koncentrál – számolt be a Kemma.hu.

Az elképzelések szerint a jelenlegi 2 százalékról négy éven belül 30 százalékra növelik az Európán kívül értékesített autók arányát. Egyebek között  Mexikó, Új-Zéland, Ausztrália és Dél-Afrika piacain terjeszkednének.

A Magyar Suzuki itthoni piaca is kezd magára találni. Az elmúlt évben 161 ezer autó készült az esztergomi gyárban, ez 3,2 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az idén a tavalyinál több, körülbelül 162 ezer autó gyártásával számolnak. Jó ütemben zajlik a következő modell, az egyelőre iV-4 néven futó sportos, fiatalos hobbiterepjáró prototípus- és gyártástechnológia fejlesztése. Az új modell tömeggyártása a tervek szerint 2015-ben kezdődik meg.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.