A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) elkészítette a magyar divatipar fejlesztésére irányuló stratégiai munkaanyagát, amelynek célja, hogy Magyarország a régió divatközpontjává váljon. Az ügynökség most a kormány-előterjesztés összeállításán dolgozik – közölte az MDDÜ az MTI-vel. A közlemény idézte Bata-Jakab Zsófiát, az ügynökség vezetőjét, aki kifejtette: hat fő stratégiai pillér köré szerveződik a magyarországi divatágazat újbóli fellendítése. Ezek a szakmai koordináció erősítése, hatékonyabb iparági marketing, a magyar divatipari termékek kereskedelmi és exportlehetőségeinek javítása, a minőségi gyártás, valamint a nemzetközi színvonalú oktatás.

Több mint ezer termékkel bővül az árréscsökkentett termékek köre – itt a lista!
Az élelmiszerek után most a háztartási vegyiárukon a sor.