Sorra mutatják be a hazai bankok az új ügyféligényekre szabott fiókkoncepciójukat, amiben a hagyományosnak mondható pénztári ügyintézés helyett a tanácsadó szolgáltatás kerül a középpontba – legutóbb a K&H prezentálta új elképzeléseit. Mint azt Rajna Gábor, a K&H Bank lakossági értékesítési igazgatója tegnap újságíróknak elmondta, az a fiókmodell, amit most kísérleti jelleggel elindítanak Budapesten, egy újszerű felosztást tükröz. Ennek értelmében az elkülönített előtérben működnek a készpénz-automaták, a fiók bejáratánál lévő üdvözlő személy pedig segít a bejövő ügyfélnek eligazodni, hogy a gyorsabb, vagy a diszkrétebb, zártabb ügyintézést biztosító elkülönített részébe menjen-e. Utóbbira jó példa egy időigényes hitelügyintézés, ahol adott esetben sok millió forintról van szó, és ezt érthető módon nem mások füle hallatára tárgyalná végig az ügyfél. Ami talán a legjelentősebb eltérés, és ami általánosnak tekinthető a bankfiókok fejlődésében, az az, hogy nincs pénztár.
Átadták az Aeroplex Berendezéskarbantartó Központot Maglódon
Nagy Márton: Kiemelten fontos a magas hozzáadott értékű ágazatok támogatása.