A kínai kormány intézkedéseket vezetett be a Kína és Európa között közlekedő tehervonatok biztonságos, stabil és hatékony üzemelése érdekében – tette közzé a Rail Freight brit vasúti árufuvarozási szakportál. A lépéseket az indokolja, hogy idén február végéig 1132 vonat teljesítette az utat Kína és Európa között, ez pedig hat százalékkal több, mint 2019-ben. A rakott szállítmányok aránya továbbra is magas, és az Európából Kínába tartó szállítmányok mennyisége is alapvetően kiegyensúlyozott. A koronavírus ellenére továbbra is a megszokott teljesítményen üzemel Csangsa, Csengtu, Csongking, Hszian, valamint több más, fontos kínai csomópont – idézte a jelentést az Indóház.hu. Jelenleg három, kelet–nyugat irányú szállítási folyosó és harmincöt fővonal üzemel normálisan, továbbá Kínában a kazah határon fekvő Korgasz és Alasankou, az Oroszországgal határos Manzsouli, valamint a mongol határnál található Erenhot határátkelő is zavartalanul, fennakadások nélkül működik. A következő lépés a Kína és Európa közötti vonatok kapacitásának jelentős növelése lesz.
Magyar Péterék uniós biztosjelöltje azonosul a gazdákat tönkretevő agrárstratégiával
A Tisza Párt elnöke el sem ment a néppárti agrárbiztosjelölt bizottsági meghallgatására, hiszen korábban már bejelentette, hogy támogatja azt a tervet, amelynek részeként megszüntetnék a mezőgazdasági termelők földalapú támogatását.