
A Földközi-tengertől a Vörös-tengerig vezető, ezer kilométer hosszú nagy sebességű vasúti hálózat tervezésével, építésével és karbantartásával kapcsolatos egyetértési megállapodást írt alá az egyiptomi közlekedési minisztérium, a Siemens Mobility, valamint az Orascom Construction SAE és arab vállalkozók csoportja (Osman Ahmed). Az első szakasz egy 460 kilométeres vonal, amely a Földközi-tenger partján fekvő El Alameint és a vörös-tenger-parti Ain Sokhnát köti össze a majdani új fővároson keresztül, összesen 15 állomással.
A vonalat óránként 250 kilométeres sebességre tervezték, és egyaránt alkalmas személy- és teherszállításra – tette közzé a Railwaygazette.com.
A hárommilliárd dollár értékű mérnöki, járműbeszerzési és pályaépítési projekt 15 karbantartást is tartalmaz. A Siemens Mobility felelős a vasúti rendszerekért, 34 személyvonatot szállít nagy sebességű és regionális szolgáltatásokhoz, valamint tíz tehervasúti szerelvényt. Az egyetértési megállapodást Kairóban január közepén írták alá Essam Waly, az alagutakért felelős egyiptomi nemzeti hatóság elnöke és Michael Peter, a Siemens Mobility vezérigazgatója, Mostafa Madbouly miniszterelnök, Kamel Al Wazir egyiptomi közlekedési miniszter, valamint Joe Kaeser, a Siemens AG elnöke és vezérigazgatója jelenlétében.
Az arab ország vasúti rendszerének fejlesztése lendületet vett az utóbbi években. Mint lapunk is beszámolt róla, az egyiptomi vasút 1300, részben Dunakeszin készülő vasúti személyvagon szállítására kötött szerződést a Transmashholdinggal.
Kezelhetetlen mennyiségben érkeznének az unióba kifogásolható minőségű, az európai termelési normáknak meg nem felelő agrártermékek.
„A választásokra készülő politikai erők méltatlanul és tisztességtelenül politikai csatatérré változtatták a közösségi közlekedést.”
A vállalatoknál, intézményeknél sem jobb a helyzet, onnan közel kétmilliárd forintnyi kárt jelentettek a biztosítók felé.
A kormány Magyarország forrásait nem Ukrajna, hanem a magyar családok és vállalkozások támogatására fordítja.
Kezelhetetlen mennyiségben érkeznének az unióba kifogásolható minőségű, az európai termelési normáknak meg nem felelő agrártermékek.
„A választásokra készülő politikai erők méltatlanul és tisztességtelenül politikai csatatérré változtatták a közösségi közlekedést.”
A vállalatoknál, intézményeknél sem jobb a helyzet, onnan közel kétmilliárd forintnyi kárt jelentettek a biztosítók felé.
A kormány Magyarország forrásait nem Ukrajna, hanem a magyar családok és vállalkozások támogatására fordítja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.