A marketing a pandémia alatt is hajtotta a gazdaságot

Kihirdették az idén hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards országos verseny nyerteseit. A kisebb cégek és alacsonyabb marketingbüdzséből gazdálkodók kommunikációs aktivitásait díjazó megméretésre rekord mennyiségű pályázat érkezett a januári határidőig, ennek megfelelően korábban nem látott számú díjazottat hirdettek ki.

Magyar Nemzet
2021. 02. 04. 18:42
Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója Forrás: Jazzy Rádió
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Rekord számú jelentkező, soha nem látott mennyiségű, 125 benyújtott pályázat, mind a 11 versenykategóriában nevezett résztvevő, neves szakmai partnerrel való együttműködés, járványkompatibilis videós bemutatkozók – csak néhány újdonság, amely egy különös év után történt a kisebb cégek és ügynökségek, illetve alacsonyabb kommunikációs büdzsével gazdálkodó vállalatok legfontosabb marketingversenyén. A versenyt alapító Magyar Marketing Szövetség idén először ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazta a legkreatívabb kommunikációs aktivitásokat.

Az elismert szakmai zsűri értékelése alapján

  • az év megbízója a Billingo Technologies Zrt.,
  • az év ügynöksége a Kreatív Vonalak Kft.,
  • az év marketingnagykövete pedig a Klausz Social Group Kft. lett.
  • A Lounge Group különdíját a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház csapata kapta.
  • A díj történetében először videós tartalmakban mutatták be a 24 early bird pályázót. De rövid időn belül újabb izgalmas videós anyagokban mutatja be a Lounge Group a gyémántdíjas pályázókat. A kisfilmek egyedülálló képet adnak a járványhelyzet miatt változásra kényszerülő marketingszakmáról is.

    A verseny zsűrijében a hazai marketingszakma fontos szereplői kaptak helyet. A testület döntése nyomán a fődíjak és a különdíjak mellett „marketing gyémántokkal” díjazták az értékelési szempontoknak megfelelő pályázatokat. A fődíjakat a legtöbb „gyémántot” gyűjtő megbízók és ügynökségek nyerték el, ezek felkerülnek a Magyar Marketing Szövetség Diamond List szakmai felsorolására is. Az idei év különlegessége, hogy a Lounge Group a verseny névadó partnereként szakmai különdíjakkal, képzésekkel támogatja a nyerteseket.

    – A marketing gazdaságmotorizációs szerepe elvitathatatlan, hiszen jól végezve támogatja az üzleti növekedést, a stabilitást, a fenntarthatóságot és az innovációt. A pályázók száma is bizonyítja, hogy sokan hisznek a marketing erejében, feladatunk pedig az, hogy még többen tegyenek így. A pandémia időszakában még nagyobb hangsúly kerül az olyan területekre, mint a termék- és szolgáltatásinnováció. Fő célunk pedig az, hogy a legjobb gyakorlatokat megosszuk, népszerűsítsük, és így járuljunk hozzá a szakma további fejlődéséhez – mondta Hinora Ferenc, a verseny zsűrijének, illetve a Magyar Marketing Szövetség elnöke.

    Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója, zsűritag a verseny egyik tanulságaként azt emelte ki, hogy

    a marketingszakma feléledt, és a cégek többsége remekül reagált a pandémia okozta kihívásokra.

    – Soha ennyi pályázat nem érkezett be a Marketing Diamond Awards története során, ez azt jelzi, hogy 2020-ban a marketing minden korábbinál fontosabbá vált. A hektikus környezethez való hatékony és gyors alkalmazkodás az elmúlt évben mind erősebben követelte meg a folyamatos újítást a kommunikáció területén is. Nagy örömmel láttuk, hogy az embert próbáló helyzet ellenére sokan valóban képesek voltak kitűnni innovatív és kreatív ötleteikkel – tette hozzá.

    Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója
    Fotó: Jazzy Rádió

    A nyertes pályázók és munkák listája a www.marketingdiamond.hu, valamint a www.lounge.hu/mda oldalon található teljes terjedelmében.

    A téma legfrissebb hírei

    Tovább az összes cikkhez chevron-right

    Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

    Címoldalról ajánljuk

    Tovább az összes cikkhez chevron-right

    Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.