A Brüsszelben pénteken ismertetett közvélemény-kutatás szerint a rendszeresen utazóknak csak 34 százaléka, a teljes lakosságnak pedig csak 26 százaléka van tisztában azzal, hogy a 112-es számot a nap bármely órájában ingyenesen tárcsázva kérhetnek segítséget, ha belföldön vagy külföldön bajba jutnának.
Neelie Kroes és Siim Kallas európai bizottsági alelnökök népszerűsítési kampányához a legnagyobb vasúti, légi és egyéb közlekedési szolgáltatást nyújtó vállalatok csatlakoztak – derül ki az uniós végrehajtó testület közleményéből.
Életet menthet, mégsem tudunk róla
Egy friss felmérés szerint az európai uniós lakosság 74 százaléka még mindig nem tudja, milyen számon kérhet segítséget.
2012. 02. 10. 16:24
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!