Támad a Hilton: 120 új szállodát építenek Kínában

Legalább 120 új szálloda nyitását tervezi a Hilton hotelóriás Kínában a következő három-négy év során.

KG
2013. 06. 17. 19:40
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Martin Rinck a Shanghai Daily napilapnak nyilatkozva számolt be a középtávú kínai terjeszkedést illető tervekről. Rinck úgy fogalmazott: az évtized közepére a Hilton több mint 75 kínai városban kíván jelen lenni, s nemcsak a nagyvárosokban – így Pekingben, Sanghajban vagy Csungkingban –, hanem a kisebb, központoktól távolabb fekvő helyeken is terjeszkedne. A kínai erősítés oka elsősorban a középosztálybeli kínaiak számának növekedésével élénkülő belföldi turizmus kiszolgálása, s fókuszba helyezik a pihenőturizmust is. Kína mind fontosabbá válik a Hilton nemzetközi terjeszkedését illetően, jelenleg az összes ázsiai, csendes-óceáni térségbeli bővülés 70 százaléka ide koncentrálódik – mondta el a lapnak a vezérigazgató.

A vállalat nemrég Pekingben és a délkelet-kínai Sencsenben nyitott irodát, hogy az ottani lakosság kiszolgálását  megkönnyítse. A következő négy-öt évben a jelenlegi 12 ezerről 55 ezerre növelnék a szobák számát az országban, vagyis a teljes ázsiai kontinens szobáinak fele Kínában lenne a középtávú tervek szerint.

A washingtoni székhelyű Boston Consulting Group (BCG) nemzetközi tanácsadó cég szerint – Japánt megelőzve és az Egyesült Államokat követve – Kína már 2013-ra a világ második legnagyobb idegenforgalmi piacává válik, 8 százalékos globális részesedéssel. Az Egyesült Nemzetek Világturisztikai Szervezetének adatai szerint 2025-re az Egyesült Államok és Kína lesz a világ két legnagyobb szállodapiaca, fej fej mellett, 6,1 millió hotelszobával.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.