„Tudjuk, hogy az ügyfelek alig várják, hogy csatlakozzanak Bocsánatot akarok kérni, mert a honlap nem működött úgy, ahogy kellett volna” – mondta Marilyn Tavenner, a szegények és idősek ellátását finanszírozó Medicare és Medicaid programokat vezető hivatal igazgatója.
A hivatalnok igyekezett megvédeni ugyanakkor az őt kinevező kormányt, mondván, hogy a website problémái ellenére az egészségügyi törvény megfelel az ígéretnek, azaz annak, hogy minőségi, elérhető árú egészségbiztosítást nyújt azoknak, akiknek a munkáltatók nem fizetik a biztosítását.
Egy másik, előre benyújtott, írásos tanúvallomásában Tavenner hangsúlyozta, hogy „új tehetségeket vontak be tömegével” a javításba, és a szakértők behatóan keresik azokat a programhelyeket, ahol még gondok akadnak. „Hálásak vagyunk ezekért a gyors fejlesztésekért, de tudjuk, hogy még további jelentős munka van hátra” – ismerte el.