Tudatosan belehúzott karácsony előtt az LMBTQ-lobbi
„Korábban az egyik norvég csomagküldő szolgálat reklámozta magát hasonlóan, de az olaszok most minden eddiginél továbbmentek. Megalkották a tökéletes LMBTQ-Télapót, aki mindenkivel csókolózik, aki az útjába került: férfival, rövid hajú, színes bőrű nővel, transzvesztitával és idős nővel is. Az LMBTQ-lobbi tudatosan belehúzott karácsony előtt” – olvasható a Kontra cikkében.
Forrás: Kontra2021. 12. 23. 19:34
Jobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.
Az ünnepek idejére szerettünk volna megfeledkezni az LMBTQ-lobbi kulturális forradalmának offenzívájáról.
Ahogy ők sem szeretik, ha kívülállók egyoldalú tapintatlansággal közelítenek közösségük kulturális sémáinak értelmezéséhez, úgy a többségi társadalom számára is léteznek tiszteletben tartandó szimbólumok, karakterek és történetek, amiket jobb lenne békén hagyni.
A szivárványos véleménydiktatúra számára valamiért különösen fontos, hogy a hagyományokat a saját képére torzítva elvegyen tőlünk számunkra kedves dolgokat. Karácsonykor a Mikuláson a sor.
Azt hinné az ember, ez egy egyedi jelenség volt. De nem.
„A Faber Italia nevű kávégépeket gyártó cég egy »Nem hagyományos karácsony« feliratú képen azt illusztrálja, hogy a Télapó szeret mindenkivel csókolózni: férfival, rövid hajú, színes bőrű nővel, transzvesztitával és idős nővel is. Valóban nem hagyományos, nekünk inkább a „bicskanyitogató” szó jutott eszünkbe” – írja a Kontra.
A Mikulás ajándékokat visz, elsősorban a gyerekeknek, sosem volt szó arról (mert nincs rá szükség), hogy az öreg szakállas bácsi mikor, kivel mit csinál a hálószobában. Ezek a reklámok egy gyerekeknek szóló mesefigurának adnak szexuális funkciót, ami még akkor is visszataszító lenne, ha egy csinos, fiatal nővel váltana nyelves csókot. A palástban, püspöksüvegben és pásztorbottal ajándékokat osztó Mikulás nem erre való, és nincs is szükség arra, hogy bárki a saját szintjére rángassa ezt az évszázados, kedves hagyományt.
A hagyományos és családi jelképek, szimbólumok kisajátításának funkciója kettős: egyrészről a meghökkentéssel, polgárpukkasztással figyelmet kelt (akár mások jó érzésének kárára is), ezáltal a mindenkori tényleges termékről sokkal többen szereznek majd tudomást. Másrészt egy-egy nívós márka segít az LMBTQ-témákat eljuttatni olyanokhoz is, akiknek eszük ágában nincs sem bántani, sem betiltani a többségtől eltérő életmódot. Meleg Télapóval pedig valószínűleg a Z generáció számára már sokkal könnyebb eladni egy kávéfőzőt, mint csinos, fiatal nőkkel.
A gyerekek pedig nőjenek fel úgy, hogy az legyen az alap: a Mikulás bárkit lesmárol, aki szembejön vele.
A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.
A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.