Tudatosan belehúzott karácsony előtt az LMBTQ-lobbi

„Korábban az egyik norvég csomagküldő szolgálat reklámozta magát hasonlóan, de az olaszok most minden eddiginél továbbmentek. Megalkották a tökéletes LMBTQ-Télapót, aki mindenkivel csókolózik, aki az útjába került: férfival, rövid hajú, színes bőrű nővel, transzvesztitával és idős nővel is. Az LMBTQ-lobbi tudatosan belehúzott karácsony előtt” – olvasható a Kontra cikkében.

Forrás: Kontra2021. 12. 23. 19:34
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az ünnepek idejére szerettünk volna megfeledkezni az LMBTQ-lobbi kulturális forradalmának offenzívájáról.

Ahogy ők sem szeretik, ha kívülállók egyoldalú tapintatlansággal közelítenek közösségük kulturális sémáinak értelmezéséhez, úgy a többségi társadalom számára is léteznek tiszteletben tartandó szimbólumok, karakterek és történetek, amiket jobb lenne békén hagyni.

A szivárványos véleménydiktatúra számára valamiért különösen fontos, hogy a hagyományokat a saját képére torzítva elvegyen tőlünk számunkra kedves dolgokat. Karácsonykor a Mikuláson a sor.

Azt hinné az ember, ez egy egyedi jelenség volt. De nem.

„A Faber Italia nevű kávégépeket gyártó cég egy »Nem hagyományos karácsony« feliratú képen azt illusztrálja, hogy a Télapó szeret mindenkivel csókolózni: férfival, rövid hajú, színes bőrű nővel, transzvesztitával és idős nővel is. Valóban nem hagyományos, nekünk inkább a „bicskanyitogató” szó jutott eszünkbe” – írja a Kontra.

A Mikulás ajándékokat visz, elsősorban a gyerekeknek, sosem volt szó  arról (mert nincs rá szükség), hogy az öreg szakállas bácsi mikor, kivel mit csinál a hálószobában. Ezek a reklámok egy gyerekeknek szóló mesefigurának adnak szexuális funkciót, ami még akkor is visszataszító lenne, ha egy csinos, fiatal nővel váltana nyelves csókot. A palástban, püspöksüvegben és pásztorbottal ajándékokat osztó Mikulás nem erre való, és nincs is szükség arra, hogy bárki a saját szintjére rángassa ezt az évszázados, kedves hagyományt.

A hagyományos és családi jelképek, szimbólumok kisajátításának  funkciója kettős: egyrészről a meghökkentéssel, polgárpukkasztással figyelmet kelt (akár mások jó érzésének kárára is), ezáltal a mindenkori tényleges termékről sokkal többen szereznek majd tudomást. Másrészt egy-egy nívós márka segít az LMBTQ-témákat eljuttatni olyanokhoz is, akiknek eszük ágában nincs sem bántani, sem betiltani a többségtől eltérő életmódot. Meleg Télapóval pedig valószínűleg a Z generáció számára már sokkal könnyebb eladni egy kávéfőzőt, mint csinos, fiatal nőkkel.

A gyerekek pedig nőjenek fel úgy, hogy az legyen az alap: a Mikulás bárkit lesmárol, aki szembejön vele.

Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el. 

Borítókép: Facebook

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.