A munkák kezdetben személyesebbek, illetve politikai felhangúak voltak, mindez később elhalványult, és átadta a helyét az univerzalitásnak. „A hely, az emlékezet és az idő elmosódása – a konkrétumokkal dacolva és a múlandóságra utalva – a mű idealizált és utópikus tereit sejteti” – olvasható a TOBE Gallery ajánlójában, ahol április 13-a és május 21-e között tekinthető meg a tárlat,
ami a fotóalkotások mellett helyspecifikus vinil tapétákat, térintervenciókat és fotogramokat is magában foglal, valamint tanulmányokkal és kiadványokkal is kiegészült.
Nemcsak a tér, de az idő is más fogalmat nyer a munkafolyamat során, valamint a végeredmény tekintetében, ugyanis a hagyományos megörökítés pillanatát átveszi a sötétkamrában történő összeillesztés és levilágítás.
Az illuzórikus domborzat és perspektíva annak köszönhetően alakul ki, hogy a negatívok hol fedik egymást, hol pedig fehér hézagok választják el őket. A rögzített nézőpontok megkérdőjeleződnek, a látásmód megváltozik az alkotások szemlélése során; a néző hol be-, hol pedig kiléphet a keretből.
A tárlaton megtekinthető a 2021-es Kraszna-Krausz Photography Book Awards, valamint a 2022-es FOTO WIEN Photobook Award jelöltjei között is szereplő monográfia, továbbá egy nagyméretű installáció, amely a Filling the Cracks (Repedések kitöltése) című csoportos kiállításra készült.
Ez az alkotás a többirányú tájképeken keresztül a nézőpontok sokféleségével operál; szembemegy a szinguláris, rögzített és idealizált látvány hagyományos elképzeléseivel.
A Tel Avivban született, Londonban élő és alkotó képzőművész munkássága igen sokrétű, művei megtalálhatóak többek között a Victoria and Albert Museum, a Deutsche Bank, Hiscox és a National Trust gyűjteményben, de számos hazai és külföldi magángyűjteményben is.
Borítókép: Constructed Landscapes (Fotó: Dafna Talmor)