Netflix-premierek februárban
1. Orion és a sötétség (február 2.) – film
Az élénk fantáziával megáldott Orion szinte mindentől fél, amitől egy fiatal félni szokott, a sötétségtől pedig egyenesen retteg a Netflix új dobásában. Ennek ellenére amikor meglátogatja őt a nagy, jó fej és mosolygós Sötétség, mégis úgy dönt, hogy éjszakai kirándulásra indul vele, hogy megnézze a munkáját. Új barátja azt szeretné bebizonyítani a fiúnak, hogy hiába ijesztő az ismeretlen, valójában nincs mitől félnie. A forgatókönyvet Charlie Kaufman írta, akinek a neve az animáció stáblistáján sokakat meglepett, mivel inkább a művészfilmek (A John Malkovich-menet, Adaptáció, Egy makulátlan elme örök ragyogása) világából ismerjük. A színes családbarát alkotás Emma Yarlett képeskönyvének adaptációja, és olyan művészek hangja köszön benne vissza, mint Jacob Tremblay, Paul Walter Hauser, Angela Bassett és Colin Hanks.
2. Egy nap (február 8.) – sorozat
Az Anne Hathaway és Jim Sturgess főszereplésével készült 2011-es mozifilm után most egy brit minisorozat készült David Nichols bestselleréből. Az alkotás Emmát és Dextert követi nyomon, akik a diploma megszerzése után külön utakon járnak, de ezt követően minden évben találkoznak egy bizonyos napon. Minden epizódban egy évvel idősebbek lesznek, és a sorozat feltárja életüket és kapcsolataikat, miközben tanúja lehetsz minden örömüknek és bánatuknak. A két karakter bőrébe Leo Woodall és Ambika Mod bújik bele.
3. Nem kispályás (február 14.) – film
A streaming platform tálcán kínálja nekünk otthoni mozizáshoz ezt a hangulatos, Valentin-napi romkomot. A Tökéletes hang rendezője, Trish Sie ezúttal egy New York-i sportújágírónőről készített filmet, aki barátjával, Adammal messze a legjobb az egyéjszakás kalandok becserkészésében. Ám a játéknak szigorú szabályai vannak: tilos beleszeretni a kalandba. Csakhogy Mack váratlanul belezúg a legújabb célpontjába, a szexi haditudósítóba, Nickbe (Tom Ellis), és már nem jönnek be neki a játékszabályok. Ez a régimódi nagyvárosi szerelmi történet tökéletes portréja azoknak a középkorú felnőtteknek, akik kezdenek ráébredni, hogy ideje felnőni, és befejezni a színjátékot.