Az Egy Minecraft film a remek nyitás után a második hétvégéjén is tarol, együttesen már a félmilliárd dolláros bevételt is überelte, jelenleg 550 milliónál tart a kockavilágban tett látogatás – mutat rá a Bors cikkében.

Abban, hogy a Minecraft-mozi ennyire sikeres legyen a jegypénztáraknál, benne volt a keze egy fiatalok által előteremtett, minden képzeletet felülmúló TikTok-trendnek. Az új trend neve: „Minecraft-mozizás”, melynek lényege, hogy a tinédzserek ujjongva ünneplik a film karaktereinek feltűnését, mintha egy futballstadionban lennének, nem egy moziteremben. A csúcsjelenet: Chicken Jockey, vagyis a Csirkezsoké megjelenése. Ilyenkor elszabadul a pokol: kiabálás, nevetés, egymás nyakába ugrás, sőt, néha még pattogatott kukorica is repül.
A vetítéseket egyébként már több helyen is figyelmeztetőszöveg előzi meg, melyben a filmszínházak dolgozói kérik a nézőket arra, hogy lehetőleg kerüljék a felfordulást.
A pletykák szerint már most zöld lámpát adtak a döntéshozók a Minecraft folytatására. Jared Hess, a produkció direktora pár napja egy interjúban beszélt is az esetleges folytatásról, és biztató híreket közölt a rajongókkal.
Két folytatás azonban még megszorongathatja a Minecraft-filmet, év végén ugyanis érkezik a Wicked második része, valamint az Avatar 3 is.