Hogy életképes és egyre népszerűbb produkció született, azt mi sem bizonyítja jobban, minthogy a közönség soraiban számosan akadnak, akik már életmódszerűen visszajárnak a felvételekre. Ők elsősorban az első sorokat töltik fel, és jó ismerősként üdvözli őket az este „konferansziéja”, vagyis Kormos Anett, akit a szélesebb közönség a kevés magyar női humoristák egyikeként ismerhet. Búss Gábor Olivérrel együtt ők ketten írják a rögtönzések alapját jelentő alaphelyzeteket. A sztori alapvonala a következő: az eredetileg tornatanár Fifti (Rudolf Péter) és Anikó (Nagy-Kálózy Eszter) házassága zátonyra futott, miután a férfi félrelépése kiderül. Ámde sérelmeik ellenére kénytelenek egymást nap mint nap elviselni, hiszen mindketten ugyanabban az üzlethelyiségben próbálják megvalósítani igencsak eltérő álmaikat – Anikó cukrászdát, Fifti konditermet visz. A komikus „rózsák háborúja” frontjain mindketten számíthatnak beosztottjuk támogatására: Anikó hű csatlósát, Danit (Klem Viktor), Fifti pedig a nyersmodorú Nikit (Földes Eszter) igyekszik maga mellé állítani. Rajtuk kívül időnként más mellékszereplők is feltűnnek, megfordult a műsorban már Scherer Pétertől kezdve Oroszlán Szonján át Szatory Dávidig számos ismert és kevésbé ismert színész.
Erre a sztoriszálra épülnek az adott epizódok, amelyek egy-egy humoros helyzetkomikum vázlatát adják. Nincsenek könnyű helyzetben a színészek, és látszólag a nézők se: az alapjeleneteket legalább kétszer kell felvenni, hiszen a végső vágás nyersanyagszükségletét ki kell szolgálni. Ám elég egy technikai malőr, vagy éppen a színészek eresztenek le túl látványosan, és máris felreccsen a nézők háta mögül a félelmetes „leállunk” kiáltás – ottjártunkkor szem- és fültanúi lehettünk ennek, akkor éppen Nagy-Kálózy mikrofonja és ruhája között támadt kibékíthetetlen ellentét. Ha sikerült felvenni a kiinduló jelenetet, következik a történet „dúsítása”: itt lép be az improvizáció. Kiindulási pontként a színészek egy-egy instrukciót kapnak borítékban arra vonatkozóan, hogyan viselkedjenek, nagyjából olyanokat, hogy „mindennek örülsz” vagy „mutogatsz a kezeddel minden mondatnál”. Ezt csak az adott színész ismeri, meg persze a nézők, akik oldalt elhelyezett monitorokon olvashatják az utasításokat, ahogy a későbbi felszólításokat is, amikről a színészek fülhallgatón keresztül értesülnek. Az élő felvételnek varázsából sok minden átvihető a tévé képernyőjére is, ám egyvalami biztosan nem: az a fokozódó feszültség, ahogy a produkció pengeélen táncol. Hiszen a végtelenségig nem lehet nyújtani a rögtönzések sorát, a befejezést pedig annak ellenére nehéz siettetni vagy megjósolni, hogy az alaptörténet már készen áll. Elképesztő koncentrációt igényel mindez a szereplőktől, és ki-ki a maga vérmérséklete-habitusa szerint igyekszik úrrá lenni a helyzeteken. Egyvalaki van azonban közöttük, aki láthatóan még akkor is lubickol a szituációban, ha a többiek már egységesen elcsigázottnak tűnnek: Rudolf Péter. Sőt, arra is futja az energiáiból, hogy a technikai leállások meddő perceiben teljes természetességgel lényegüljön át stand-up komikussá, és így szórakoztassa rövidségükben is félelmetesen sűrű és erős szkeccsekkel – hibátlan magánszámokkal a nézőket.