A holland sörmárka 2011 decemberében mutatta be azt a Limited Edition névre keresztelt multipakk-sorozatot, amely négy egyedi dekorral ellátott alumíniumpalackot tartalmaz. A széria felidézi a márka múltját, bemutatja egy-egy fontos állomását. A negyedik, jövőbe mutató flaska, a The Future megtervezésére versenyt írtak ki, amelybe fogyasztók mint önjelölt tervezők is bekapcsolódhattak. A Heineken a pályázatot egy Facebook-alkalmazás segítségével tette elérhetővé a világhálón.
A nemzetközi megmérettetés hazai kommunikációjában a Heineken partneréül a WAMP dizájnvásárát választotta. Meghívásos kiírás keretében a WAMP öt művészt kért fel egyedi palackok megalkotására. Hitka Viktória képzőművész, Nagypál Dorottya üvegtervező és Tomcsányi Dóri divattervező mellett Flanek Péter és Kiss Miklós grafikus a WAMP-vásáron kiállított, majdnem két méter magas habkarton üvegmodelleken mutathatja meg, mit is jelent számára a jövő Heineken-módra.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!