Sörösüvegek lepik el a Millenárist

Szellem a palackban! címmel a Heineken és a Wamp közös tervezői pályázatának eredményei egy látványos installáció részeként lesznek láthatók 2012 első dizájnvásárán február 12-én a Millenáris B csarnokában.

thy
2012. 02. 09. 16:10
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.


A holland sörmárka 2011 decemberében mutatta be azt a Limited Edition névre keresztelt multipakk-sorozatot, amely négy egyedi dekorral ellátott alumíniumpalackot tartalmaz. A széria felidézi a márka múltját, bemutatja egy-egy fontos állomását. A negyedik, jövőbe mutató flaska, a The Future megtervezésére versenyt írtak ki, amelybe fogyasztók mint önjelölt tervezők is bekapcsolódhattak. A Heineken a pályázatot egy Facebook-alkalmazás segítségével tette elérhetővé a világhálón.

A nemzetközi megmérettetés hazai kommunikációjában a Heineken partneréül a WAMP dizájnvásárát választotta. Meghívásos kiírás keretében a WAMP öt művészt kért fel egyedi palackok megalkotására. Hitka Viktória képzőművész, Nagypál Dorottya üvegtervező és Tomcsányi Dóri divattervező mellett Flanek Péter és Kiss Miklós grafikus a WAMP-vásáron kiállított, majdnem két méter magas habkarton üvegmodelleken mutathatja meg, mit is jelent számára a jövő Heineken-módra.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.