A kilencedik CioccolaTo március 11-ig várja a látogatókat Torinóban. Tavaly félmillióan voltak kíváncsiak a csokoládét ünneplő programokra. Az olasz és külföldi gyártók hagyományos és új termékeinek bemutatása mellett a CioccolaTo szakértői előadásokkal és főleg kóstolókkal készülnek. A CioccolaTo főszereplője idén is a Piemonte egyik történelmi és kulturális jelképének számító gianduiotto. 1826-ban Pierre Paul Caffarel olasz vállalkozó 25 évesen létrehozta csokoládégyárát Torinóban. Azóta a Caffarel cég védjegyévé lett a Gianduiotto és a Nocciolotto. A cég portfóliója természetesen azóta is bővült, de ez a két termék az olasz csokigyártás ikonjává vált.
Nőnapon a csokoládé és a nők viszonyára derül fény, Csokoládé Web 2.0 címmel gasztrobloggerek osztják meg a közönséggel csokis receptjeiket, csokoládétanfolyamot tartanak felnőtteknek és gyerekeknek. A fesztivál részét képzi az International Chocolate Awards verseny díjainak kiosztása is; a nyertesek képviselik az olasz csokoládét a Londonban ősszel esedékes nemzetközi csokoládéversenyen.