A versenyre május 21-éig lehet nevezni a pályázó által vagy a pályázó megbízásából elkészített, ügyfeleknek szóló prospektus, katalógus vagy céges újság beküldésével.
A prospektus az egyik legelterjedtebb reklámeszköz, ugyanakkor azon ritka hagyományos marketingeszközök egyike, amelyek nem estek áldozatul az internet térhódításának – mind a mai napig létjogosultsággal bír, említi a szervezők közleménye. „Egy színvonalas kiadvány előállítása komoly felkészültséget igénylő, szövegírási, marketing-, grafikai és értékesítési ismereteket is magában foglaló, rendkívül összetett, kreatív feladat. Ezt a kiemelkedő teljesítményt szeretnénk elismerni a díjjal” – fejtette ki Prech Tamás Zsolt, a díj alapítója.
A díj odaítéléséről döntő szakmai zsűriben helyet foglal többek között Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alapítója és ügyvezető alelnöke, Damjanovich Nebojsa az Allegroup.hu Kft. marketingigazgatója, Simon Attila a Café Design kreatívigazgatója és Wolf Gábor, a Marketing Commando alapítója. A szakmai díj mellett közönségdíjat is osztanak, ezt internetes szavazás révén ítélik oda az arra érdemeseknek. További információk és az első pályázatok megtekinthetők az azevprospektusa.hu oldalon.

Lázár János lerántotta a leplet a Tisza Pártról – videó