A Facebook rajongói oldalainak évek óta indít versenyt a Socialtimes.hu. A Golden Like pályázatra idén 354 nevező jelentkezett, amelyek közül a közönség és a szakmai zsűri is kiválasztotta a legjobbat. A díjakat május 31-én adták át Budapesten, a Super Social konferencián.
Az idei év legjobbjának a Zsolnay Kulturális Negyed profilját választották a szakemberek. Az értékelés során figyelembe vették a bejegyzések minőségét, sokszínűségét, a dizájnt, az aktivitást, a kommunikáció tervezettségét, és hogy a vállalt üzleti elképzelések mennyire tükröződtek az oldalon.
A második helyet a Pólóműhely, a harmadikat a Cinema City szerezte meg, a közönségdíjas pedig a Fehérvár Retró szórakozóhely oldala lett.
A Zsolnay Örökségkezelő Nonprofit Kft. kommunikációs divíziója fél éven belül a második országos online szakmai elismerést hozta el Pécsnek. 2011 decemberében a Magyar Marketing Szövetség versenyén a Kodály Központ weboldala lett Az év honlapja a kultúra kategóriában.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!