Divatba hozzák a szép cégért

A Hybridart Managment Cégér a jó bornak! néven címketervezési pályázatot írt ki a Forum Hungaricummal és a Design Terminál Nonprofit Kft.-vel közösen. A program célja, hogy fiatal grafikus–borász formációk közös munka során tervezzék meg a borászok 2012-es borainak a címkéjét. Első körben Figula Mihály 7 Hektár borához kell terveket készíteni.

Son
2012. 08. 15. 15:45
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az első körben beérkezett művek közül egy szakmai zsűri választja ki azt a tíz grafikust, akik lehetőséget kapnak arra, hogy egy-egy pincészet közösen kiválasztott borának megtervezzék a címkéit. A tervekből október végén kiállítást rendeznek az Erzsébet téri Akvárium Klubban, az eseményhez kapcsolódva pedig a tíz borász bemutatja a borait. A jövő év elején a Hybridart Management szervezésében a külföldön működő Magyar Kultúrintézetekben is bemutatják a tíz bort, a címketerveket és az alkotási folyamatot dokumentáló kiállítási anyagot.


„Egy cégér maga a márka. Egy jó csomagolás vizuálisan magában foglalja mindazt, amit a palack rejt: érzéseket, ízeket, tájakat, találkozásokat” – vallják a pályázat kiírói. A Cégér a jó bornak! célja a fiatal magyar borászok vizuális megjelenésének és eladhatóságának javítása, egy új, piacképes arculat megtervezése.

A Figula Mihály 7 Hektár borához készített tervek augusztus 25-éig kell elkészíteni. Jelentkezési feltételek és részletes pályázati kiírás itt olvasható.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.