Az első körben beérkezett művek közül egy szakmai zsűri választja ki azt a tíz grafikust, akik lehetőséget kapnak arra, hogy egy-egy pincészet közösen kiválasztott borának megtervezzék a címkéit. A tervekből október végén kiállítást rendeznek az Erzsébet téri Akvárium Klubban, az eseményhez kapcsolódva pedig a tíz borász bemutatja a borait. A jövő év elején a Hybridart Management szervezésében a külföldön működő Magyar Kultúrintézetekben is bemutatják a tíz bort, a címketerveket és az alkotási folyamatot dokumentáló kiállítási anyagot.
„Egy cégér maga a márka. Egy jó csomagolás vizuálisan magában foglalja mindazt, amit a palack rejt: érzéseket, ízeket, tájakat, találkozásokat” – vallják a pályázat kiírói. A Cégér a jó bornak! célja a fiatal magyar borászok vizuális megjelenésének és eladhatóságának javítása, egy új, piacképes arculat megtervezése.
A Figula Mihály 7 Hektár borához készített tervek augusztus 25-éig kell elkészíteni. Jelentkezési feltételek és részletes pályázati kiírás itt olvasható.