A Dal volt a legnézettebb műsor

Több mint egymillióan nézték múlt szombaton A Dal harmadik elődöntőjét az M1-en és a Duna World csatornán.

Grund
2013. 02. 18. 14:15
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A 2013-as Eurovíziós Dalválasztó Show harmadik elődöntőjének nézettsége 1 millió 28 ezer fő volt, a műsor közönségaránya pedig 22,2 százalék, ami a show eddigi legjobb eredménye. A nézettségi adatokból kitűnik, hogy a több mint kétórás show-ra ezúttal is csaknem 2,5 millió néző kapcsolt hosszabb-rövidebb időre. A három adás valamelyikébe pedig a négyévesnél idősebbek 44,8 százaléka, azaz eddig több mint négymillió néző nézett bele.

Hétvégén hat újabb produkció csatlakozott A Dal középdöntős mezőnyéhez; a zsűri Radics Gigi, Cserpes Laura és Polyák Lilla dalát tartotta a legjobbnak, a nézők pedig Mohamed Fatimát, Puskás Petit és a United zenekart juttatták tovább szavazataikkal.

A Dal népszerűségét mutatja, hogy az M1 szombat esti nézettsége több mint a két és félszeresére emelkedett a show eredményeképpen, míg a másik két országos adó nézettsége csökkent. Azzal, hogy a nézők több mint ötöde az M1-et és a Duna Worldöt választja a műsor idősávjában, A Dal a legnézettebb műsornak számít a szombat este 8 utáni műsorkínálatban – közölte az MTVA.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.