A Szegedről származó Napsugár már gyerekként is ki akart tűnni az átlagból. Nyughatatlan, merész alkata már akkor megmutatkozott: az iskolai egyenköpenyt korán levetette, és inkább saját készítésű ruháiban, ékszereivel hódította a fiúkat. És persze akadtak is irigyei bőven, nekik aztán eladta azokat a göncöket, amiket már megunt magán. A gimnázium elvégzése után szülei szerették volna, ha nyelveket tanul, mondván, azzal majd jól tud boldogulni. Napsugár azonban ebben sem a megszokott utat választotta: a Miskolci Egyetem angol–szanszkrit–ógörög szakán diplomázott.
Persze az anyagok és a ruhák iránti imádata ettől még nem változott. Napsugár a diploma után a Szegedi Szabadtéri Játékokon kellékesként dolgozott. Mindent beleadott a munkába: nem átallta a tűző napon, negyven fokban egyenként felvarrogatni a szőlőszemeket Cyrano jelmezére. Kitartásának köszönhetően került el az osztrák A&A Companyhez, egy utazó musicaltársulathoz, ahol három hónap múlva már jelmeztervezőként dolgozhatott.
Aztán jöttek a filmek: a Magyarországon forgatott Hallmark-filmekben (A Koldus és királyfi, Dinotópia) állandó munkatárs volt sokáig. Mostanra azonban divattervezőként saját márkájával olyan ismertségre tett szert, hogy a Magyarországon forgatott Die Hard 5-ben ő tervezte meg a Bruce Willis fiát alakító Jai Courtney bőrkabátját.
A jelmeztervezéssel párhuzamosan persze Napsugar nem tett le arról, hogy létrehozza saját márkáját. Sorra német származású férjével, amikor gondoltak egyet, és megkeresték a világ háromszáz legjobb divatboltja között számon tartott oslói Zenon vezetőit, megmutatták nekik a náluk lévő kabátterveket. A csoda pedig nem maradt el: azon nyomban rendeltek egy kollekciót Napsugartól.
Valahogy innen datálható a Napsugar von Bittera márka indulása. A tervező számára az első pillanattól kezdve egyértelmű volt, hogy a külföldi piacot akarja megcélozni, és nem kevesebb célt fogalmazott meg, minthogy luxusmárkát építsen ki néhány éven belül. Két év alatt szinte sikerült is: Németországtól Párizson át Kazahsztánig, Hongkongig ma már állandó vevőköre alakult ki a Napsugar von Bittera márkának, amelyet teljes mértékben önerőből építettek fel. Az eredmény pedig magáért beszél: ma már luxusmárkaként pozicionálják magukat.