Skrabski Fruzsina nevét 2010-ben egycsapásra mindenki megjegyezte, amikor Novák Tamással Biszku Béláról készítettek filmet Bűn és büntetlenség címmel, és ez egyszerre történt Biszku személye, valamint a forgatással kapcsolatos ellentmondásos körülmények miatt. Skrabski ezúttal is kényes témát választott a magyar történelemből. Az Elhallgatott gyalázat című dokumentumfilmje ezúttal az 1945 utáni szovjet megszálló csapatok katonáinak erőszakoskodásait kutatta, és a nők megerőszakolásáról, valamint ennek kitárgyalatlanságáról beszél. A korabeli nemibeteg-gondozók adatai szerint ötven- és kétszázezer között van az 1945-ben Magyarországon megerőszakolt nők száma, és közülük a filmben is megszólal néhány áldozat. A rendezőnő az áldozatok mellett szakértők megszólításával igyekszik válaszokat keresni az évtizedek óta megválaszolatlan kérdésekre.
Az időutazás méltán népszerű tematikája a filmgyártásnak majd a filmtörténet kezdete óta. Ezúttal viszont (mint mondjuk a Kate és Leopold esetében ) maga az időutazás ténye csupán ürügy, keret egy vicces romantikus vígjátékhoz. Ennek megfelelően maga az aktus nincs is túlbonyolítva, sötét és szekrény és gondolj a pillanatra, majd csiribí-csiribá bekövetkezik az időugrás. A sztori szerint egy család képességét egy nap az ifjú is megismeri, és a szabályok tisztázása után (a történelembe nem lehetséges beavatkozni, mint Hitler megölése és egyebek) máris saját szerelmének egyengetésére kezdi használni az adottságot. Az apa a pillangóeffektusra ugyan figyelmezteti csemetéjét, de ez majd csak utóbb okoz bonyodalmakat. Richard Curtis filmjét ezzel együtt nem lehet nem szeretni, az Igazából szerelem rendezője ugyanis egy szívmelengető románcot tett le az asztalra, amelyben az apát alakító Bill Nighy a humort, napjaink kis kedvence, Rachel McAdams pedig a szerelmet szolgáltatja. A britek meg egy kicsit visszakanyarodtak ahhoz, ami annyira ment nekik a kilencvenes években. Bohó, kissé szertelen, de abszolút élvezetes szórakoztató mozit készítettek.