Számos budapesti és több vidéki hangversenyt mentett meg így az utókornak, leginkább a Zeneakadémia orgonaülésének közepéről, bár volt olyan helyzet is, amikor majdnem lebukott. Fischer Annie ugyanis egy időben csak vidéken vállalt koncerteket, és egy ilyen alkalommal Dévény Anna lekéste az utolsó vonatot. Ekkor be kellett kéredzkednie a Fischer Annie-t szállító kocsiba, ő pedig a kérés ellenére sem engedte a csomagtartóba tenni a féltve őrzött stúdiórekordert. Dévény Anna elmondta: meggyőződése, hogy ekkor Fischer Annie kimondatlanul is megérezte, mit rejt a hálós cekker, mégsem szólt ellene, és ezzel tulajdonképpen áldását adta a felvételekre.
Fischer Annie egyébként sem halmozta el a közönséget lemezekkel, legtöbbször nem engedélyezte hangversenyeinek rögzítését, és a stúdiómunkát sem szerette, az élő előadásban hitt. A művésznőt szintén személyesen ismerő Mácsai János zenetörténész elmesélte, hogy bár Fischer Annie korlátlan stúdióidőt kapott Aczél Györgytől, hogy rögzíthesse Beethoven összes zongoraszonátáját, később a teljes sorozat megjelenéséhez mégsem járult hozzá, igaz, azt engedélyezte, hogy a halála után kiadhassák.
Most új arculattal ismét megjelent a teljes Beethoven-sorozat, a Hungaroton emellett kiadott egy centenáriumi háromlemezes válogatást is, amelyen a repertoárja legfontosabb darabjai szerepelnek, s ebből négy fontos mű egy önálló albumon külön is megvásárolható. Az igazi kuriózum azonban a Dévény Anna-féle felvételek megjelenése: a sokórás kazettára rögzített anyagból Hollós Máté, a Hungaroton vezérigazgatója válogatott ki hat romantikus művet – Schumann-, Schubert- és Chopin-darabokat –, amelyek egyike sem hozzáférhető eddig kiadott Fischer Annie-lemezen, ezzel tulajdonképpen az album egyben világpremier. Ezen a dupla CD-n szerepel a művésznő legutolsó, szolnoki koncertjének egyik ráadása is, egy Chopin-ballada. Hollós Máté hangsúlyozta: ha kedvező lesz a lemez nemzetközi fogadtatása, akkor örömmel kiadják a Dévény Anna-féle gyűjtemény több koncertfelvételét is.