Az Észak-Korea által hadüzenetnek tekintett és a filmstúdió számítógépes rendszerének feltöréséhez – egy amerikai cég elleni eddigi legpusztítóbb kibertámadáshoz – vezető filmet kevesebb mint tizedannyi moziban játsszák, mint ahányban normális körülmények között tennék. „A rendkívüli kihívást jelentő körülményekre tekintettel rendkívül hálásak vagyunk mindenkinek szerte az országban, aki eljött, hogy megtapasztalja a film nyújtotta élményt e rendhagyó forgalmazás első napján” – hangoztatta közleményében a Sony Pictures terjesztési elnöke, Rory Bruer.
A Boxoffice.com internetes portál szerint a 44 millió dollárból forgatott filmszatíra, amelyben a CIA felbérel két, interjúra készülő riportert Kim Dzsong Un észak-koreai diktátor megölésére, legalább 20 millió dollárt hozott volna a karácsonnyal egybekötött hosszú hétvégén a hagyományos, széles körű mozis forgalmazás esetén. A három legnagyobb amerikai mozihálózat – az AMC, a Regal és a Carmike – egyelőre nem vállalta a forgalmazást a számítógépes kalózok fenyegetései miatt.
A közölt első napi adat nem tartalmazza a digitális terjesztés bevételeit. A filmstúdió egy külön e célra létrehozott csatornán, valamint több más internetes platformon tette letölthetővé már szerdától a vitatott produkciót, amelynek kölcsönzése 6, megvásárlása pedig 15 dollárba kerül. A digitális forgalmazásról még nincsenek adatok.

Újabb részletek a kisfiút felrúgó karateedző ügyében