A legjobb rádiós interjúk versenyében a T-Dosszié Németh Péterrel, a lebegő kisautó néven futó projekt fejlesztő győri diákkal készített riportanyagot díjazták. A díj indoklásában a szakmai zsűri kiemelte, hogy a T-Dosszié című műsor hosszú ideje szentel kiemelt figyelmet a fiatal tehetségek felkutatására és bemutatására.
Lapunknak nyilatkozva Lentulai Krisztián, a műsör szerkesztő-műsorvezetője emlékeztetett arra, hogy a hét éve, vagyis nem sokkal a Lánchíd Rádió indulása után jelentkező műsor hétről-hétre mutat be hazai tehetségeket, így a megszólaltatottak száma mára bízvást tehető több százra.
A műsorban a tudomány, a művészet és a sport területén figyelmet érdemlő teljesítményeket elért fiatalok szólalnak meg, akik közül sokaknak ez az első médiaszereplése. A rádió küldetésének tekinti, hogy a vidéki Magyarországon élő tehetségeket is felkutassák és bemutassák – ez kéz a kézben jár a rádió frekvenciájának vidéki terjedésével.
Lentulai Krisztián azt is elmondta: nem szabnak határt, slammer éppúgy lehet vendég mint komolyzenész, és bár fontos szempont, hogy alapvetően fiatalok szólaljanak meg a műsorban, azt, hogy ki számít fiatalnak, nem lehet általánosítani, hiszen egy 21 éves tornász már „öregnek” számít, míg egy komolyzenei szerző esetében a 32 éves alkotó sem számít annak.
A díjnyertes riport kapcsán a szerkesztő felelevenítette, hogy az elektromágneses lebegő kisautó fejlesztője – a projekt munkacíme egy olyan távirányításos precíziós eljárást takar, mely jó eséllyel kelti majd fel az ipar figyelmét – az után esett a figyelmük Németh Péterre, hogy a fiatal tervező díjat nyert a 23. Ifjúsági és Innovációs Tehetségkutató Versenyen.
Általában véve is a műsor szerkesztési elve, hogy igyekeznek követni a sport, a tudomány és a kulturális élet aktuális történéseit, és ezekre reflektálva kiválasztani a riportalanyokat. Lentulai arra a kérdésre, hogy melyik volt számára a legemlékezetesebb beszélgetés, Csemer „Boggie” Boglárkát említette, aki még azelőtt volt a T-Dosszié vendége, mielőtt az egész világ hasra esett volna a Parfüm című videoklipjétől. Sőt a hazai médiumok sem tudták, kicsoda ő. Azóta 30 milliós nézettsége lett a dalnak, ami magyar előadóként egyedülálló, és itthon is már mindenki Boglárka kegyeit keresi, aki nem mellékesen zseniális sanzon-pop énekesnő, és akiből igazi nemzetközi sztár lehet, lévén franciául és angolul is kifogástalanul énekel.