A Variety amerikai filmszakmai lap érdekes táblázatot tett közzé a cannes-i filmfesztivál kapcsán. A Way to Blue közösségi médiát kutató cég rangsorolta a tíz legnépszerűbb filmet, amely a közösségi médiában leggyakrabban kerül szóba a cannes-i programból. A felmérés összesen 550 ezer említést szedett össze a fesztivál első hetében, május 13. és 19. között a cannes-i seregszemléről. A legtöbbet emlegetett film a Mad Max − A harag útja volt, amely megelőzte a Carol című, végső győzelemre is esélyes Todd Haynes-filmet, és Gus Van Sant új moziját (The Sea of Trees).
A tíz leggyakrabban témává váló film között szerepel Woody Allen új produkciója Joaquin Phoenixszel (The Irrational Man), a Colin Farrell és Rachel Weisz főszereplésével, nemzetközi koprodukcióban készült The Lobster, a Pixar Stúdió legújabb animációja, az Agymanók, és az Amy Winehouse életéről szóló dokumentumfilm. Ebben a jól hangzó mezőnyben a 9. legnépszerűbb témát szolgáltatta a Saul fia. A tíz leginkább tárgyalt témában a nyitófilmet leszámítva csak húzónevekkel tűzdelt filmek szolgáltatták a beszédtémát, ez is mutatja, hogy a Saul fia híre immár a világhálón is széles körben elterjedt, és beszédtémát szolgáltat. A részletes lista és táblázat itt böngészhető.
A cannes-i filmfesztivál díjátadója szombat este lesz, ahol Nemes Jeles László alkotása jó eséllyel kerülhet díjazásra.