Ez így nagyon rosszul kezdődik – kezdi tárlatvezetését a művész, miután a MissionArt Galéria és a dupla kiállítás szülőatyjai, Jurecskó László és Kishonthy Zsolt népes közönség előtt közölték: a B55 magángaléria, tehát minden, ami a falon látható, eladó. Kishonthyék másfél évig dolgoztak a Wahorn Forever és a hozzá tartozó katalógus létrejöttéért. A képregény, bulvármagazin és művészeti album impozáns ötvözetét mutató kiadvány a válogatás képeivel, provokatív tanulmányokkal és interjúrészletekkel kísérve tárja fel az életművet. A MissionArt és a B55 galériákban megtekinthető tárlatok az 1960-as évek ceruzarajzaitól a Bizottság-korszakon, majd az Amerikában töltött éveken túl a mezőszemerei letelepedéséig adnak átfogó képet Wahorn művészetéről.
Noha a tárlatmegnyitó előtt erről-arról már beszélgettünk a művésszel, a wahorni gondolatok evolúciója és a benne makacsul megtapadt pozitív életszemlélet kétségkívül több szóra érdemes. Erről a szemléletről, Wahorn humoráról sokat elárul, hogy a megnyitóbeszédre világhírű bohóc barátját kérte fel. Vologya Ivanov az orosz mellett még vagy öt nyelven magyarázott, kanalat görbített, majd elénekelte és – kínos pillanatokat okozva a közönségnek – el is énekeltette a Don’t Worry Be Happy című klasszikust. Wahorn képeiről pedig kijelentette: a művész épp eladni készül gyermekeit.
Ezek után nem is állhattunk ellen a felhívásnak, amely szerint rendhagyó tárlatvezetésén az avantgárd művész „saját kezűleg mondja el, hogy mit miért csinál, és mi van”.
Bevezetésként Wahorn elárulja, hogy a kezdeti missziótól, miszerint lerajzolja és ezáltal megérti, illetve boldogabbá teszi a világot, miként jutott el a felismerésig, hogy a valóságot felfogni, megváltoztatni és ábrázolni egyaránt lehetetlen. Mint mondja, sokáig kutatott a mindenkiben ott lappangó „közös többszörös” után, mert hitte, hogy ez a művészet célja, ám idővel feladta. Létezik ugyan, de csak a természetben egy gyönyörű tájban találjuk meg, nem pedig a művészetben. „Minden más illúzió” – állítja.