Sötétszürke, ujjatlan, kivágott, deréktól bővülő ruha, kékes harisnya, sarkantyús, tűsarkú cipő. Jelmez és divatminta, jóval szolidabb a Glad rag doll című CD borítójánál, amely meglehetősen lenge öltözékben mutatja a szőke előadót. Ha gyakran dívaként jelenítik is meg, Diana Krall nem véletlenül lett jazzlisták éllovasa, Grammy-díjakkal elismert, milliós példányszámban eladott lemezek tulajdonosa.
Eliane Elias volna még említhető, de nincs más a női mezőnyben, aki ilyen jól tudna énekelni és zongorázni. Fátyolos, érzéki hang, remek idő- és ritmusérzék, improvizációs készség, vonzó színpadi egyéniség – ezek a tulajdonságok nyitották meg előtte az utat a jazz világába, hogy aztán a zeneipar felfedezze, és szuperszonikus pályára állítsa a ma 51 éves kanadai muzsikust.
Krall napjaink legnépszerűbb jazzművésze, miközben szakmai körökben halványulóban van csillaga. A közönségsiker kulcsa a termék fogyaszthatósága, a jazz azonban a kreativitás, az újat alkotás művészete. Krallról kiderült, hogy inkább személyiségével, mint zenéjének újszerűségével és egyediségével hat; ráadásul vonzódik elmúlt (jazz)korok, például Nat King Cole világához, ami témaválasztásában is kifejeződik. A kedvelt zongorista-énekes elődnek, majd az 1920-as, ’30-as évek ragtime- és countryzenéjének szentelt lemezét nem véletlenül követte ifjúsága kedvelt popszámainak feldolgozása legújabb, Wallflower című CD-jén: mindegyik a legnagyobb közös osztó jegyében született.
Budapestre akusztikus kvartettel, igazi jazzprogrammal érkezett. Az alaphangot mindjárt az East of the sun látványos szólókkal tűzdelt, lendületesen szvingelő változata megadta, amit szomorú-boldog örökzöldek, brazil szambák egy szál zongorakísérettel, majd végül a kvartettel előadott érzelmes popszámok követtek, a fogadtatás által inspirált sorrendben. Krallt felvillanyozta a környezet: a sokszor előadott dalokat is mély átéléssel énekelte, remek szólókat produkált, oldott hangulatban társalgott a közönséggel. Többször bemutatta társait, okkal: Anthony Wilson gitárossal, Robert Hurst bőgőssel és Karriem Riggins dobossal alkotott együttese a középutas, mainstream jazz felkent képviselőjeként rászolgált a nagyszerű egyéni teljesítményeket is méltányló közönség vastapsára.