Sokadjára lépett fel az ausztrál díva, Natalie Imbruglia Magyarországon. Ő egy „alter csajból” érett profi előadóvá, dalait maga írja, imidzsében nem a menedzserek által felépített popdíva, hanem az útkereső, húszas éveit élő, törékeny nő köszön vissza. Karrierje elején a Torn – a mai napig az egyetlen világslágere – egy nagyon visszafogott már nem tinédzser, de még nem is érett nőt tárt elénk. Azóta kevésszer hallhattunk róla annak ellenére, hogy volt már ő a Szigeten headliner, de arra is volt példa, hogy egy kisebb volumenű pécsi fesztiválon tette tiszteletét nem túl népes közönség előtt. És bár a Torn kapcsán mondhatnánk rá azt, hogy tipikus egydalos előadó, szerintem ennél azért kicsivel árnyaltabb a kép. Talán ha végigjárja a szamárlétrát és nem egy megasláger miatt hull az ölébe a világsiker, tegnap este nem az Akvárium Klub színpadán játszott volna úgy hatszáz embernek. Mert a hangja és tehetsége megvan a sokkal nagyobb pályához is.
Natalie Imbruglia még idén is 2015-ös lemezét, a Male-t promózza világszerte, hétfő este pedig a hazai közönség is részese lehetett annak az akusztikus turnénak, ami az előzetesekből kiindulva jóval intimebb hangulatú lett a megelőzőeknél. A koncert pontban kilenckor kezdődött, a puritán színpadot csak néhány állólámpa és a hangszerek díszítették. Rögtön feltűnt, hogy nincs dobfelszerelés, ami előrevetítette a koncert csendesebb mivoltát.
Az énekest két gitáros és egy billentyűs kísérte, Imbruglia pedig könnyed profizmussal kezdett bele a 2001-ben megjelent lemezén található Wrong impressionbe, amit sorra követtek vegyesen az erre a turnéra teljesen áthangszerelt régebbi és újabb dalai, mint a 2007-es válogatáslemezén megjelent Stuck on the moon vagy a Male-lemez I will followja. A koncert gerincét a már említett 2015-ös album adta, ami egyébként csupa feldolgozást tartalmaz. „Persze” az örök kedvencem, a The Cure Friday I’m in love-ja pechemre nem került a repertoárba, de volt helyette például a Daft Punk által jegyzett Instant Crush.