Több mint tízezer aláírásnál jár az a petíció, amelyet a Citizen Go indított a Puncs.hu online randioldal ellen, amely tehetős, idősebb férfiakat (kis részben nőket) próbál összehozni jobb körülményekre vágyó fiatal lányokkal (néha fiúkkal). A Citizen Go több országban is létező civil szervezet, amely konzervatív értékekért kiálló kampányokat támogat. A Puncs.hu elleni petíciójuk elsősorban a család védelmére hivatkozik. A belügyminiszter mellett az alapvető jogok biztosához fordultak, azt kérve, ne engedélyezzék a Puncs.hu működését, de Székely László csupán azt közölte, ombudsmanként nem illetékes az ügyben, hozzá csak az fordulhat, akit hatóság eljárása során ért sérelem, a Puncs.hu pedig nem hatóság. Pintér Sándor egyelőre nem reagált a hozzá intézett felhívásra, de az biztos, hogy a belügyminiszter nem tilthatja be egy weboldal működését, ahhoz bíróság vagy meghatározott hatóság döntése kell. A miniszter akkor sem befolyásolhatja az eljárást, ha nyomozás indul, legfeljebb feljelentőként szerepelhet az ügyben. A petíciót tehát rossz helyre címezték, de a rengeteg aláírás azt mutatja, hogy a portál tényleg sokakból váltott ki felháborodást.
Többek közt számos íróból és képzőművészből is, akik más művészeti ágak képviselőivel együtt külön petícióban tiltakoztak. Azt követelik, hogy a Puncsot népszerűsítő hirdetéseket minden létező nyilvános felületről távolítsák el, és induljon eljárás annak tisztázására, hogy miként lehetséges, hogy „a prostitúció tevőleges támogatójaként” működő társkereső oldal finanszírozása közpénzek felhasználásával történik.
A művészeknél „a tulajdonosi kör átfedései” is kiverték a biztosítékot. Közelebbről az a köztudott tény, hogy a Puncs alapító ügyvezetője, Weiler Péter hosszú éveken át a Líra Könyv Zrt. igazgatósági tagja volt, egészen idén májusig*. A Líra könyvkiadói csoportba tartozik sok más mellett Magyarország legnívósabb szépirodalmi könyvkiadója, a Magvető. A Puncs így a magyar kulturális élet elitjével kötődik össze, nem beszélve arról, hogy Weiler Péter képzőművészként is igyekszik exponálni magát. Mint azt a HVG-nek adott interjújában nemrég elmesélte, első társkereső vállalkozását a Kieselbach Galéria tulajdonosával, Kieselbach Tamással közösen kezdte építgetni. Weiler legutóbbi kiállításáról Kiss Noémi vitriolos cikket írt a Magyar Narancsba, megállapítva, hogy „bárki lehet művész, akinek van üzleti köre”, még ha a művek egyébként nem is jók, sőt semmilyenek.