A 89,5 MHz-es budapesti körzeti frekvenciáért idén, az inflációval növelt áron összesen évi 140 millió 265 ezer forint plusz áfa összeget fizet a Prodo Voice.
Az ország legnagyobb körzeti kereskedelmi frekvenciáját, amely csaknem száz kilométeres vételkörzetben fogható Budapesten és környékén, és 3,3 millió emberhez ér el, tavaly 92 millió 570 ezer forintos médiaszolgáltatási alapdíj mellett pályáztatta meg az NMHH Médiatanácsa. A pályázóknak azonban pluszfelajánlásokat is tenniük kellett az alapdíj mellett. A testület decemberben a Prodo Voice Studio Zrt.-t nyilvánította nyertesnek, amellyel február elején írta alá a szerződést hét évre.
A hatóság a díjat évről évre az inflációval növeli, így 2012-re április 1. napjától a tavalyihoz képest 3,9 százalékkal magasabb összeget kell fizetnie a médiaszolgáltatónak. Az akkori, összesen 135 millió forint plusz áfa összeg után a zrt. médiaszolgáltatási díja idén a pluszfelajánlással együtt 140 millió 265 ezer forint plusz áfa. A médiatörvény előírásai szerint a hatóság a médiaszolgáltatási díjat a vételkörzet nagysága alapján határozta meg – hallgatónként átlagosan 23 forintban –, amelyet a terület vásárlóerejével indexált.
140 millió forintot fizetnek a frekvenciáért
A szerdán induló Music FM rádió működtetője, a Prodo Voice Studio Zrt. 42 millió 430 ezer forintos pluszfelajánlást tett pályázatában.
2012. 03. 07. 7:36
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!