150 milliárd forint jutott reklámokból a médiának

A tortából a legnagyobb szelet, 36,2 százalék a televízióknak jutott.

WL
2012. 03. 22. 6:41
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az adatok szerint a reklámkiadások 27,5 százaléka került a nyomtatott sajtóhoz, 18,8 százalék jutott az internetre, a közterületi reklámokra a teljes összeg 10 százalékát költötték a hirdetők. A rádiók 4,9 százalékot hasítottak ki a reklámtortából, a mozik 0,7 százalékot, az ambient (a nem klasszikus reklámeszközök) részesedése 1,8 százalék volt 2011-ben.

A Magyar Reklámszövetség immár 12. alkalommal becsülte meg a magyar reklámpiac költési adatait, ám az idén először nem a nettó, hanem a net-net, vagyis az ügynökségi jutalékot nem tartalmazó összeget becsülték, tehát a felmérés középpontjában a médiához megérkező bevétel áll – írta a lap.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.