Hasított a közterületireklám-piac

Tavaly a közterületireklám-piac teljes árbevétele 15,2 milliárd forint volt, ami 7,6 százalékos növekedés az előző évhez képest.

LM
2012. 03. 26. 13:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Összesítésük szerint miközben az elektronikus média bevétele évről évre csökken, addig a közterületi reklám-bevételek alakulása egyértelműen növekvő tendenciát mutat. A citylight reklámfelületek bevétele az előző évhez képest kiugró mértékben, 18 százalékkal nőtt tavaly, míg az óriásplakátok reklámbevétele 2 százalékkal emelkedett.

Az idei felméréshez 16 szervezet nyújtott adatot, így a Magyarországon közterületi reklámot értékesítő ügynökségek 98 százaléka részt vett az adatszolgáltatásban.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.