Az M1 „nyerte” augusztus 20-át

Mintegy 5 millió tévéző kapcsolódott be a közszolgálati televíziók augusztus 20-ai élő közvetítéseibe.

tt
2012. 08. 21. 16:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Közleményük szerint a központi ünnepségek leglátványosabb pillanataiba kora reggeltől késő estig a teljes népesség csaknem 55 százaléka kapcsolódott be. A Kossuth téri zászlófelvonás és a tisztavatás eseményeibe a Szent István-nap a Balatonon című műsor keretében 400 ezren tekintettek be, vagyis a tévézők 25 százaléka.

A tűzijáték volt a legnépszerűbb

A dunai légi- és víziparádét is a televíziózók negyede választotta az M1 és a Duna World csatornán együtt. Délután a Szent István-napi ünnepi szentmise és a Szent Jobb-körmenet közvetítését összesen 427 ezren nézték végig az M1-en és a Dunán, a több mint kétórás közvetítés pedig összesen 1,6 millió nézőt ért el a közszolgálati csatornákon a Duna World esti ismétlésével együtt.

A legtöbben a tűzijátékra voltak kíváncsiak: ennek nézettsége 1 millió 524 ezer volt, ekkor a tévénézők több mint harmada ezt a csatornát választotta.

Közel félmillióan ünnepelték az olimpikonokat

Csatornaátlag feletti nézettségével az esti Híradó (662 ezer ember), az olimpikonok ünneplése (440 ezer ember) és az Álomkeringő című magyar operettfilm (417 ezer ember) emelkedett még ki az M1 kínálatából.

A tájékoztatás szerint az ünnep előestéjén debütáló Egyszer volt, hol nem volt című amerikai sorozat is kimagasló, 526 ezres nézettséget eredményezett. A 18 és 49 év közöttiek körében is jól indított a széria, közülük 112 ezren voltak kíváncsiak az első részre, ez majdnem duplája az általában szokásos nézőszámnak az M1-en ebben a korosztályban.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.